Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 9 lipca 2016

Mini dywanik...

multikolor - wydziergałam wczoraj z resztek sznurków bawełnianych jakie mi zostały ;-) Dywanik ma średnicę ok. 50 cm i fajnie pasuje do mojej łazienki. 



Tutaj celowo dziergałam na okrągło a nie zygzakiem gdyż właśnie o taki specyficzny efekt zmiany kolorów mi chodziło. Resztki sznurków dość długo zalegały w pudle , żal było je wyrzucać. Długo nie miałam pomysłu aż wczoraj mnie naszło ;-) Troszkę pstrokaty ale pod nóżki przy wyjściu z kąpieli pasuje idealnie.
Pozdrawiam Was weekendowo i dziękuję, że tak licznie mnie ostatnio odwiedzacie ;-)

2 komentarze:

  1. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłu i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kolorowy dywanik - bardzo mi się podoba :-) Doskonale wykorzystałaś resztki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...