Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Dywan ze sznurka Nr 1...

a właściwie dywanik wydziergałam ;-) Moja przyjaciółka Riwana tym razem poprosiła mnie o szydełkowy, okrągły dywan o średnicy 150 cm ze sznurka bawełnianego. Na początek więc trzeba było popróbować czy będę umiała sprostać zadaniu. Na pierwszy ogień poszło około 400 metrów sznurka o gr. 5mm w kolorach chabrowym i turkusowym (który to na zdjęciach uparcie wychodzi jak niebieski ). Powstał okrągły dywanik o średnicy 90 cm.Jak to zwykle przy pierwszym egzemplarzu bywa praca nie jest doskonała i jej niedociągnięcia zauważyłam dopiero na fotkach ;-) Myślę, że kolejny egzemplarz wyjdzie mi znacznie lepiej. A Wy co o nim sądzicie ?



Nie jest to lekka praca takie szydełkowanie dywanu - to muszę przyznać. Z każdym przybywającym okręgiem dywan jest coraz cięższy, trzeba go trzymać na kolanach najlepiej przyjmując pozycję półleżącą, ręka też nieco boli. Jednak efekt wynagradza te niedogodności i jestem pewna, że jeśli tylko znajdą się chętni na owe dywany to będę je szydełkować z przyjemnością.
Buziaki dla Was i życzę  udanego weekendu ;-)

6 komentarzy:

  1. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę, dywanik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dywanik podoba się ;-)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny dywan :-) I ja też nie widzę żadnych niedociągnięć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu ;-) Ja jednak widzę mankamenty i nawet zastanawiam się czy go nie spruć i zrobić od nowa - chociaż trochę szkoda mi poświęconego czasu.Pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają takie szydełkowe dywany:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także ;-) W planach mam kolejne dwie sztuki ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...