Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 8 marca 2016

Wiosenne podkładeczki...

sobie dziergam ;-) O takie 6 szt. z kordonka Karat 8 mi wyszły



Gdyby ktoś był chętny to podkładki są na sprzedaż ;-)
A ja dziś tylko na chwilkę tu wpadłam gdyż dostałam nową włóczkę z Dropsa Cotton Light i już z niej dziergam ;-) Mam nadzieję, że w kolejnym poście będę się mogła już pochwalić efektem mojej pracy.
Buziaki dla Was ;-)

6 komentarzy:

  1. Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne podkładeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie, śliczny kolorowy komplet:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie słodkie podkładeczki :-) Ja też właśnie czekam na włóczkę :-) Zamówiłam sobie cieniowane z Alize, bo marzy mi się taka mega kolorowa wiosenna chusta szydełkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję za Wasze miłe komentarze ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...