Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2016

Poduszkowy szał...

u mnie trwa ;-) W oczekiwaniu na dostawę sznurka musiałam czymś zająć ręce i wyszydełkowałam poszewkę na podusię z babcinych kwadratów. 

Tak wygląda jedna strona - druga natomiast prezentuję się tak
Poszewka z jednego boku jest sznurowana.
Poza tym śpieszę donieść, że sznurek dotarł już do mnie i oczywista drutuję kolejne poduchy ;-)

Życzę Wam kochani  zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych,
aby każda chwila spędzona w gronie bliskich i przyjaciół 
pozwoliła Wam cieszyć się z nadchodzącej wiosny.
Edyta

3 komentarze:

  1. Śliczna podusia :-) Pięknie ją ubrałaś :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko, spokojnych, pogodnych i słonecznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ swetrów (znaczy ubrań w ogóle) mam już po dziurki w nosie, czas zacząć dziergać coś dla domu, Twoje poduszki są dla mnie inspiracją:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...