Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 5 marca 2016

Bransoletki z pinch beads...

po raz pierwszy zobaczyłam na blogu Natalii . Tak mi się spodobały, że zakupiłam koraliki i dla siebie ;-) Dzisiaj przed południem odebrałam przesyłkę z poczty a po południu zabrałam się do szydełkowania. Na początek zrobiłam dwie jak niżej


Bardzo mi się podobają - są dość masywne ale jednocześnie delikatne. Mam jeszcze koraliki w odcieniu złoto-srebrnym i tu powstanie chyba komplet składający się z bransoletki i naszyjnika. A poza tym dziergam - jak to ja ;-) - kilka rzeczy na raz: poduszkę, dziecięcy kocyk z babcinych kwadratów i kolejne podkładki.
Udanej niedzieli ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...