Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 18 października 2015

Moje przyjaciółki...

wyraziły zadowolenie ze swoich nowych bransoletek ;-) A ja postanowiłam dalej pokombinować 
z perłami ;-)



Trochę koloru, trochę klasyki - ta ostatnia to połączenie pereł z jadeitami - i jest moja - już noszona ;-)
Udanego tygodnia i jeszcze słońca Wam życzę bo u mnie szaro, buro i deszczowo .

2 komentarze:

  1. Każda jedna ma w sobie to coś i nadaje się do łącznia z innymi bransoletkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje życzenie się spełniło i u nas od rana słońce, bardzo dziękuję:-)
    Bransoletki śliczne! Szczególnie ta środkowa mi do gustu przypadła:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...