Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 17 lipca 2015

Haft xxx, szydełkowe kwadraty i...

trawa cytrynowa w tle. Tak więc dzisiejszy post będzie o wszystkim po trochu. Jestem w domu na L-4 gdyż znów dopadły mnie tzw.Korzonki. Ból niesamowity już 3 dzień mnie trzyma. Leżąc w łóżku muszę czymś się zając aby nie myśleć o bólu. Na początek wzięłam się troszkę za hafcik xxx - bardzo prosty i mocno kolorowy - jeszcze nie wiem czy to będzie obrazek, zakładka czy może wykorzystam go do jakiejś okazyjnej karteczki





Szydełkowa bransoletka powstała już kilka dni temu - wykorzystałam TOHO Round 110 - Trans -Lustered Ruby - ten kolor jakoś kojarzy mi się "na żywo" z malinami ;-)



Szydełkowwych kwadracików do mojej bluzeczki też pomału przybywa

 
A na koniec chciałam Wam zaproponować pyszny dodatek - Trawę cytrynową - ja dodaję ją do zielonej lub też czarnej herbaty - super smak i aromat. I jak możemy o tej trawce poczytać ma też jakieś właściwości  zdrowotne



Poza tym czytam też całkiem fajną książkę - więcej TU

Okładka książki Gdański depozyt Fabuła osadzona w lecie 1939 roku w Wolnym Mieście Gdańsk - bardzo wyraziste nakreślone  postacie, specyficzne dialogi - tajemnica ze skarbem w tle. Może nie jest to dzieło ale mnie się podoba - czyta się szybko i zainteresowaniem. Polecam na wakacje.
A od poniedziałku mam urlop - choć już właściwie teraz jestem na wolnym ale co to za wolne jak nie można z domu wyjść ;-( Mam nadzieję, że leki w końcu zadziałają i wrócę do pionu bo na razie to wyglądam gorzej jak moja 76-letnia mama.
Pozdrawiam Was serdecznie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...