Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 1 maja 2015

Wyniki CANDY

podaję ;-) W wyniku losowania bransoletki trafią do

MARTY KURKIEWICZ - Gratuluję !

Proszę Cię Marto o maila - edytam66@gmail.com - z adresem, na który mogę wysłać biżutki.

Pozostałym uczestniczkom dziękuję za zabawę  - pozdrawiam Was serdecznie życząc udanej Majówki ;-)

4 komentarze:

  1. Gratuluję Marcie i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo!!! :))))
    Wspaniały powód do radości. Czym prędzej wysyłam email. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...