Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 7 maja 2015

Kiedy zobaczyłam...

TEN tutorial oraz biżuterię  Swarovskiego TUTAJ to wiedziałam, że MUSZĘ coś takiego i dla siebie wyczarować . Ceny w Pasarcie b.przystępne ;-) przesyłka dotarła wczoraj po południu i wiadomo - zaraz, teraz wzięłam się do pracy. Na początek powstały 2 siateczkowe bransoletki w kolorach "do wszystkiego". Oto one









I co o nich sądzicie ? Mnie się tak spodobały, że powstaną jeszcze inne kolorki ;-)
Buziaki dla Was ;-)

4 komentarze:

  1. Śliczne, też chciałam sobie takie zrobić tylko nie wiem co mogę do środka włożyć. A jakich koralików użyłaś do swoich bransoletek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystalam z koralików jakie są podane przy tutorialu - kupione w Pasarcie :-)

      Usuń
  2. O rany! Te są niezwykłe i te kolory. Moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...