Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Dalsze bransy na gumce...

te , o których wspominałam w poprzednim poście.
Z kulek 8mm onyksów wraz z przekładkami w kolorze srebrnym z cyrkoniami

Z TOHO 110 Permanent Finish Galvanized Brick Red - cudowny kolor - ale na mojej fotce oczywiście nie oddaje uroku ;-(
I grafitowe 10mm kulki hematytów z przekładkami z cyrkonami jw. Fota robiona telefonem w kawiarni podczas kawusi z przyjaciółką ;-) A robiona na szybko gdyż zaraz została zabrana przez nową właścicielkę a mam zrobić następną taką samą.
Dla siebie zrobiłam podobną

Pozdrawiam Was cieplutko i fajnego tygodnia dla Was ;-)



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...