Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Co prawda...

Nowy Rok mamy już od kilku dni ;-) ale w związku z moją niemocą  do blogowania dopiero dzisiaj składam Wam życzenia noworoczne - oby zdrowie , pomyślność Wam dopisywały, dobry humor i szczęście Was nie opuszczało i abyście wenę do swojego hobby miały ;-) Jednocześnie dziękuję za Wasze życzenia  świąteczne i noworoczne.
Dzisiaj pokażę Wam kolejne, kolorowe bransoletki z jadeitowych 8mm kulek, które skradły moje serce. Noszę je po kilka naraz , w różnych zestawieniach kolorystycznych w zależności od nastoju i oczywiście pasujących no nich ciuszków ;-)



Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu ;-)

1 komentarz:

  1. Ja też lubię takie bransoletki :) Zrobiłam i kupiłam ich trochę, lubię mieszać kształty, fakturę i kolory. Zawsze wyjdzie inna kompozycja.
    Pozdrawiam Cię - miłośniczko bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...