Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Koralikowe bransy dwie...

dzisiaj Wam pokażę. Jedna z nich to Cellini w czarno-szaro-hematytowym klimacie.Druga w delikatnym odcieniu różowo-brzoskwiniowym - fotki mocno przekłamują właściwy kolor.



wiem,że to powtórka z tego co już było ale po: 1. koralikowe zbiory wołają o uzupełnienie, po 2. brak czasu i chęci mnie dopadł . Dobrze, że szary, ponury listopad mamy za sobą, teraz przygotowania do świąt może dodadzą mi jakiejś weny na coś nowego...
Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia ;-)


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...