Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 13 października 2014

Na każdą okazję...

taka jest moja nowa  bardzo delikatna bransoletka na silikonowej gumce.Ostatnio podoba mi się kolor bardzo delikatnego różu dlatego powstała ta ozdóbka ;-) Duże kulki to chyba akryl a te małe, ze ślicznym różowym wnętrzem to 3 mm FP. Ta bransoletka to tak na początek, zamówiłam sobie a co ;-) różowiutkie jaspisy haha.W oczekiwaniu na ich dostawę prezentacja erzac


Jeszcze nie wiem czy ta kokardka ma sens ?
Pozdrawiam i oczywiście udanego tygodnia Wam życzę ;-)

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...