Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 26 lipca 2014

Pierścionki 3...

Widziałam na kilku blogach, że dziewczyny tworzą bransoletki i pierścionki na metalowych bazach.
Skorzystałam z promocji jaka była TU i nabyłam na próbę kilka sztuk takich baz.Obejrzałam tam też tutorial jak zrobić taki pierścionek i na początek wyplotłam takie obrączki.







W tutku zalecano użyć koralików 150 ja natomiast szyłam oczywiście z 110 TOHO.Postawiłąm też na zupełnie gładki wzór gdyż mnie akurat  taki najbardziej się podoba. Nie znaczy to jednak, że jeszcze nie pokombinuję ze wzorkami gdyż tak mi się spodbało plecenie tych obrączek, że dziś po południu zrobiłam aż 3 ;-) Teraz czekają na mnie bazy do bransoletek - myślę, że to będą fajne komplety.
Pozdrawiam Was serdecznie ;-)

11 komentarzy:

  1. Też ostatnio zerkam na tego typu bransoletki i pierścionki i rozważam czy skusić się na bazy do nich czy nie. Bardzo podobają mi się Twoje wersje, takie klasyczne i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się ;-) Można fajne biżutki wyczarować. Cieszę się, że moje podobają Ci się ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne wyszły :) na mnie też czekają te bazy :) może doczekają się obróbki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Proponuję się zabrać do pracy ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. takie ploty to ja baaardzo lubię <3
    ponadczasowy umiar - ład i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie pierścionki, chociaż nie wiem, czy mnie nie odstraszałaby ich grubość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, są dosyć masywne. Niektóre osoby wolą delikatniejszą biżuterię ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetnie wyszły. Nie robiłam nigdy czegoś takiego i pewnie bym nie potrafiła. Tobie wyszło to fantastycznie.
    Moje kulki robiłam na szydełku - w końcu zaczęło mi to jakoś w miarę wychodzić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) A jednak zachęcam do spróbowania - na pewno dałabyś radę - to wcale nie trudne - peyote na 4 koraliki w I rządku. .Ja natomiast muszę popróbować kulek na szydełku. Pozdrawiam ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...