Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

Na różowo...

gdyż została mi odrobina sznureczka w tym kolorze.
Pierwsza bransoletka to moja mała "wariacja" na podstawie tutorialu znalezionego na YT. Tak naprawdę to nie jestem do końca pewna czy mi się podoba... może trochę przesadziłam z ozdóbkami ? a może na lato do białej bluzeczki czy lekkiej sukienki będzie pasowała ? oto i ona:


Kolejna już skromniutka ;-)

Zapał do robótek wszelkiej maści jakoś w tym tygodniu mnie opuścił. Szydełkowy pled leży i czeka, na krośnie utkane około 5 cm bransy, jedynie na moim haftowanym obrazku postawiłam kilka krzyżyków.
Weno WRACAJ !
Jutro na szczęście już piątek i upragnione 2 dni wolnego juhu ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...