Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 11 lutego 2014

I kolejny...

prosty komplecik wczoraj wieczorkiem stworzyłam ;-) Pewnie Was zanudzam już biżutkami z hematytami ale... mnie się one ogromnie podobają. Są skromne  a jednak mają TEN błysk, pasują chyba do każdej ciuchowej stylizacji, można łączyć z inną biżuterią - zastosowań jest mnóstwo !
Fotki cykane przy wieczornym, sztucznym świetle więc są jakie są...



W naszyjniku i bransie powtórzyłam ten sam motyw serca - wszak niebawem Walentynki ;-) Obie rzeczy regulowane - pasują więc na każdego i np. przy naszyjniku zależy od dekoltu czy też nastroju długość jaką ma mieć nasz wisiorek. Wykorzystałam resztki czarnego sznurka bawełnianego.
Czekam do soboty, ponoć ma być ładna , słoneczna pogoda więc może za dnia uda mi się zrobić lepsze fotki ww. jak i komina z poprzedniego posta.
Pięknie dziękuję za Wasze komentarze i pozdrawiam ;-)

3 komentarze:

  1. Popieram w 100% - pasują do wszystkiego i zawsze są eleganckie. Więc - działaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny komplecik !!! Każda z nas ma swoje ulubione kamienie, kolory itp. mnie tak wzięło na koraliki Toho kolor bronze tak właściwie to pasują mi do wszystkiego !!! Serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...