Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Linka spadochronowa...

jest bazą moich nowych bransoletek ;-) Zostałam poproszona o wykonanie bransoletek właśnie z paracordu.Na początku byłam troszkę sceptycznie nastawiona ale w sumie efekt końcowy nawet podoba mi się. Jak tylko wczoraj dostałam zamówione materiały zaraz zabrałam się do pracy. Zrobiłam kilka bransoletek lecz dziś wzięłam je do pracy i już pofrunęły do zamawiającej - nawet nie zdążyłam ich obfocić.
Te, które wykonałam dziś - przedstawiam Wam teraz. I co o nich myślicie ?






I jeszcze takie rzemykowa

Pozdrawiam Was serdecznie ;-)



10 komentarzy:

  1. Edytko, bransoletki bardzo fajnie się prezentują, podobają mi się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - sama jestem zdziwiona , bo faktycznie niezle wyszły.Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Trochę się zdziwiłam, widząc taki tytuł, ale muszę przyznać, że bransoletki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie są obłędne! A moją faworytką jest przepiękna granatowa! :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bransy mają spore powodzenie-sama się nie spodziewałam.Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  4. Sup[er pomysł z tym paracordem, też miałam zamiar użyć tego materiału do zrobienia bransoletki , ale myślałam o filifunie, byłaby fajna , gruba bransoleta. Pozdrawiam Cię ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają są takie inne ;) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...