Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

Kolorowe kwadraciki, c.d. xxx obrazka i...

szydełkowa sowa. Oto co Wam dziś chcę pokazać ;-)
Kwadraciki dziergam sobie pomalutku - może będzie z tego poducha a może nawet pled.
Zakochałam się w pracach Kotbury - zobaczcie jakie cuda ! Też takie chcę robić. Nawet wełnę już sobie w moich ulubionych kolorkach zamówiłam - czekam z niecierpliwością na przesyłkę. A tymczasem wczoraj  - oczywiście oglądając kolejne odcinki Borgiów ;-) machnęłam kilka kwadracików
Wcześniej wyszydełkowałam sowę - będzie breloczkiem ;-)
W tygodniu natomiast postawiłam kolejne xxx na moim obrazku
Pozdrawiam Was serdecznie i biorę się za czytanie




To kolejna cz.opowieści o bohaterce z "Cukierni pod Amorem".







Poprzednie czytałam jednym tchem i mam nadzieję, że ta też mnie pochłonie.
Buziaki ;-)

3 komentarze:

  1. Świetne kwadraty!!! Dziergaj dalej...wiem jak to wciąga...i to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Działasz szybko i kreatywnie :D Ja się zastanawiam nad zamówieniem włóczek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kwadraciki w pozytywnych kolorkach:} Obraz piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...