Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Makrama wróciła u mnie...

do łaski ;-) Dzisiejszego popołudnia wyplotłam 4 bransy tą techniką.Pokazuję pierwszą - w pozostałych czekam na wyschnięcie kleju.Ta właściwy kolor ma bardziej turkusowy niż niebieski ale za oknem ponuro, szaro więc aparat też fiksował.
Kolejne postaram się jutro obfocić i Wam pokazać.I jeszcze takie proste zrobiłam
W trakcie powstawania też są szalikonaszyniki - mam nadzieję, że niebawem też będę mogła się nimi pochwalić.
I tak sobie jeszcze myślę
co by tu jeszcze wykombinować ? mam ochotę na bransoletkę z zamka błyskawicznego tylko jeszcze muszę sfinalizować mój projekt.
Pozdrawiam Was cieplutko ;-)

2 komentarze:

  1. Edytko fajnie wyglądasz :)) a bransoletki śliczne ;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wiolu i też pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...