Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Miałam zapał...

i przypływ rękodzielniczej energii w dzisiejsze popołudnie.
Wymodziłam kolejne bransy.
Rzemykowe takie ;
I koralikowe - TOHO HEX - pokazuję Hematytowe choć powstały jeszcze kolejne 3 kolorki z HEX ale mój aparat znów nie mógł wydobyć właściwej barwy koralików ;-(
To na tyle ;-)
Sobotni wieczór a ja mam mały dylemat : czy haftować obrazek, wydziergać kolejną bransę, zobaczyć jakiś film czy też poczytać np. to
Miłego wieczoru ;-)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za przemiły komentarz na moim blogu.
    Chętnie też zapiszę Twój do obserwowanych. Jest tutaj wiele inspiracji i pięknych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, w szczególności ta z zielonym rzemykiem: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki :) Rozumiem Twoje dylematy. Jeżeli chodzi o czytanie to często tak mam. Dlatego czasem wybieram audiobooki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne rzeczy robisz! :D
    :) Zapraszam tez do siebie, a moze poobserwujemy? Byloby mi bardzo milo! Daj znac, na pewno odklikam.
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/08/still-summer-in-sicily.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze świetne bransy! Takie kolorowe i optymistyczne! A ta z Hex'ów też extra! Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...