Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

Wyplotłam...

kolejny mini komplecik ;-) Nadal walczę z aparatem - to chyba już jego ostatnie chwile niestety - fotki wychodzą koszmarne.
Jednak trudno - pokażę Wam co zrobiłam.
Rzeczony komplecik - Super duo jakie dostałam od Preciosy + FP + TOHO:
I to o czym wspominałam wczoraj - mój pierwszy jeszcze troszkę krzyw paw
I kolejny pierścioneczek z TOHO + FP
Jeszcze raz przepraszam za jakość zdjęć.
A jutro znów czeka mnie dentysta brrrr...
Pięknego tygodnia Wam życzę jednocześnie dziękując za odwiedziny i komentarze ;-)

2 komentarze:

  1. ten ciemny pierścioneczek bym porwała ;-)
    Śliczności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pierścionki, ja takich nie potrafię... zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...