Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2013

Kolejny życiowy...

etap za mną ;-) Wczoraj zdałam na 4 - i to już koniec ! Została mi tylko obrona - prawdopodobnie nastąpi to 3 lipca.
Dziękuję serdecznie za trzymanie kciuków - POMOGŁO :-)
Dziękuję także za życzenia urodzinowe i za te "zdrowotne" też.
Wczoraj skleciłam taki prosty naszyjniczek - koraliki TOHO - rurki, do których dodałam do smaczku kolce.
Wyszedł delikatny ale z małym "pazurkiem".


Trochę wcześniej wyplotłam kolczyki trójkąciki - wzór powszechnie w sieci znany i lubiany ;-)

Teraz przed obroną chwila oddechu - wreszcie mam czas na czytanie, czytanie, czytanie, czeka parę fajnych filmów do obejrzenia ale przede wszystkim będę koralikować ;-)
Mam też ochotę na jakiś szydełkowy sweterek - kto wie...
Dziękuję oczywiście pięknie za odwiedziny , witam nowe obserwatorki i wspaniałego tygodnia Wam życzę - buziaki ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...