Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

Wena na pisanie ...

mnie opuściła. Dzisiejszy egzamin (był TRUDNY) chyba zaliczyłam - przynajmniej taką mam nadzieję.
Dzisiaj urodziny ma moja kumpela z pracy - Karina.Prezent dostanie jutro - pytałam co by chciała dostać
ale jakiejś konkretnej odpowiedzi mi nie udzieliła więc zrobiłam dla Niej 2 bransy - biżutków nigdy dość prawda?
Myślę, że dziś już zbyt pózno aby Karina zajrzała tutaj - dlatego pokaże Wam co przygotowałam:
Nr 1 - czarny rzemień opleciony koralikami TOHO - pokusiłam się o wypróbowanie ściegu peyote - to moja pierwsza praca
wykonana w ten sposób - oczywiście fotka nie oddaje uroku koralików, które pięknie się mienią ;-)


Nr 2 - użyłam Tile + FP - b.podobną pokazywałam nieco wcześniej - tamta jest moja, a że podobała się to zrobiłam i dla Kariny


Mam tylko nadzieję, że solenizantka będzie zadowolona ?
Dzięki za Wasze odwiedziny i komentarze ;-)
Pozdrawiam i udanego tygodnia Wam życzę - papa

6 komentarzy:

  1. Ja bym była zadowolona ;D Jakimś cudem przegapiłam candy :(
    Pozdrowienia, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza bransoletka jest czaderska :) super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, a ta druga jest bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie fajne, ale ta pierwsza znacznie bardziej przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fikuśne, fikuśne są te bransoletki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...