Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Zielono mi....

nadal króluje u mnie ten kolor ;-)
Tak pięknie świeci dziś słonko w Bydgoszczy - ach - urwałam się więc z większości ciut nudnych wykładów.
Byliśmy na spacerku a jak wróciłam to młynek dziewiarski poszedł w ruch i oto jest : zielono-zielony zamotek ;-)

Ze swoich zbiorów wyciągnęłam zielone koraliki - chyba po południu wydziergam bransoletkę.
Przyjemności na resztę soboty i niedzielę.
Dzięki za odwiedziny i komentarze ;-)

5 komentarzy:

  1. fantastyczne, soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, wygląda jak trawa - nie ta która gości teraz na trawnikach, ale ta, która mam nadzieję, niedługo zawita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. od kilku postów jest u Ciebie bardzo wiosennie :) zamotki są fantastyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zamotki i takie........zieloniutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...