Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Ale to już było ...

jednak tak mi się b.podobają koraliki TOHO Mettalic Hematite... są równiuśkie, pięknie błyszczą i ten kolor - pasuje do wszystkich ciuchów ! Gorąco POLECAM ;-)
Skoro więc przyszła do mnie ich kolejna porcja to i powstał taki oto komplecik


Naszyjnik ma całkowitą długość ok 50 cm - zapięcie jak widać na fotce typu toogle. Dawno nie plotłam kolczyków - kuleczek więc wczoraj troszkę musiałam "powalczyć" z kuleczkami bo mi się już zapomniało ;(
Komplecik jest na sprzedaż więc gdyby ktoś był chętny to zapraszam .
I na koniec jeszcze fotka szydełkowego naszyjnika - szaliczka ? Zrobiłam go już jakiś czas temu i schowałam w szafie a dziś wpadł mi w ręce i oto proszę


Zmykam na niedzielny obiadek miłego tygodnia Wam życząc. Dzięki za odwiedziny i komentarze - pa ;-)

5 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik :) a szaliczek boski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piękny wyszedł Ci ten komplecik i szaliczek superaśny :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet!:) też uwielbiam ten kolor koraliczków. A i muszę Ci się pochwalić, że już dawno natchniona Twoimi ślicznymi szydełkowo-koralikowymi bransoletkami, w końcu nauczyłam się tej żmudnej techniki :) niedługo na blogu pokażę efekty nauki ;) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik śliczny ! i całkiem fajny szaliczek, j bardzo lubię wszelkie 'owijańce' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne prace, szczególnie te dziergane, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...