Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Dziękuję WAM

serdecznie za życzenia powrotu do zdrowia ;-) Czuję się już znacznie lepiej, choć nadal leżę w łóżku i kaszel też mnie jeszcze nie opuścił.Tak sobie myślę, że do niedzieli jeszcze łóżka nie opuszczę.Czy w poniedziałek pójdę już do pracy -sama nie wiem. W mediach b.ostrzegają, żeby dobrze się wykurować... no zobaczę, w końcu to jeszcze 3 dni i może akurat będę już całkiem zdrowa ? A jak poczytałam Wasze komentarze to od razu poczułam się zdrowsza. Kochane jesteście dziewczyny ;-)
Ręce już się rwą do robótek - na razie polegując sobie w wyrku nic wymyślnego nie powstało a jedynie:
część tzw."przednia" szydełkowej, kolorowej poduchy

oraz szydełkowy minikomin w energetycznym oranżu

Dokonałam też przeglądu koralikowych bransoletek i oto co jeszcze mi zostało


Gdyby któraś Wam się podobała można je nabyć o tu:
pod tym adresem


Zapraszam i pozdrawiam Was gorąco ;-)

6 komentarzy:

  1. Witam, z miłą chęcią spotkam się z Tobą, gdyż jeszcze nikogo nie znam w Bydgoszczy i również nie znam za wiele osób zajmujących się koralikowaniem. Zauważyłam, że piękne rzeczy tworzysz z koralików jak i z włóczki. Też lubię popracować z włóczką ale póki co pochłoneły mnie koraliki.
    Szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieje na jakieś spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny.Jak tylko się wykuruję i zaliczę sesję od razu odezwę się .pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń
  2. Super poducha! Podobają mi się takie kolorowe w energetycznych kolorkach ;D
    Mam nadzieję, że szybko się wykurujesz, bo wiem, że nieprzyjemnie jest chorować ;(
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki a i komin jest fikusny :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że wracasz do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie zauroczyła ta kolorowa poducha, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...