Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

Witajcie...

wpadam dziś tutaj tylko na chwilkę i pokazuję co zrobiłam. Kolejne koralikowe bransy i rzemykowa - wyjątkowo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny. Z resztą nie tylko mnie ;-) Te prezentowane w poprzednim poście - wszystkie już "poszły do ludzi".A mnie cieszy najbardziej , że to co robię znajduje uznanie u moich bliższych znajomych i.... znajomych znajomych . A więc obiecane fotki
Przyjemności życzę i dzięki za odwiedziny i komentarze ;-)

3 komentarze:

  1. jak zwykle śliczne :) rzemykowa prześliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bransoletki:))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje gąsieniczki, są śliczne:) Może kiedyś skusimy się na jakąś wymiankę? hihi. Zapraszam Cię również bardzo serdecznie do udziału w moim Candy!:) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...