Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Znów hurtem

wrzucam fotki mojego dorobku ;-) Powstały też w tym tygodniu jeszcze inne koralikowe bransoletki : 2 zielone ( każda o innym odcieniu ), brązowo-czekoladowa, 2 hematytowe- te były robione na super express !!! Kończyłam je kleić póznym wieczorkiem i zaraz rano szły "do ludzi" . Fotek nie zdążyłam zrobić ;-( No chyba, że zdarzy się tak, że nie znajdą uznania i wrócą do mnie - wtedy oczywiście będą zdjęcia.
Teraz moje kolejne prace - ta pierwsza koraliki TOHO - Galvanized Aluminium - bardzo podoba mi się ten kolorek - choć na fotkach wypada bardziej na złotawy - w realu to coś pośredniego między złotem i srebrem:

I takie rzemykowe


Ta poniżej - koleżanka pokazała mi podobną w Aparcie - oczywiście o wiele piękniejszą - moja jest chyba niezbyt udana ? Myślę, że zamszowe rzemyki są jakieś takie hmm... szmatkowate. Sama nie wiem... mam inne kolory jednak nie przekonują mnie i chyba więcej nie wykorzystam ich do bransoletek.

Dziś na tyle. Miłego wieczoru ;-)

Pięknie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem - pozdrawiam Was serdecznie.

2 komentarze:

  1. Pierwsza bransoletka bardzo mi się podoba. I rzeczywiście w naturze te koraliki w zależności od otoczenia przyjmują inny odcień. Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...