Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

Tak na próbę...

zamówiłam rzemyk - imitacja skóry węża.Zrobiłam taką prostą bransoletkę, gdyż wydaje mi się, że sam rzemień jest już sam w sobie dość "ozdobny" i nie chciałam przesadzić z dodatkami. Co sądzicie o tej bransoletce ?
A wczoraj po południu w Bydgoszczy była ulewa i burza. A ja siedziałam sobie cichutko i zrobiłam jeszcze takie rzemyki:
Pozdrawiam Was serdecznie i udanego tygodnia życzę ;-)

6 komentarzy:

  1. Bransoletka wężowa śliczna :) pozostałe także :) rzeczywiście rzemień wężowy nie potrzebuje żadnych ozdób :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje ten wąż :)) reszta bransoletek też fikuśna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wszystkie bransoletki, choć szczególnie podoba mi się ta wężowa!!!
    Bardzo lubię wyroby ze skóry ,a wężowej szczególnie!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję - mnie też ten "wąż" się całkiem podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś :) Bransoletka wygląda teraz jak prawdziwy wąż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...