Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

W Ubiegły tydzień...

to jakiś zastój robótkowy u mnie był. Co prawda troszkę szydełkowałam a i druty też wyciągnęłam ale... mam 3 rozpoczęte ciuszki i nijak nie mogę się zdecydować czy podoba mi się czy też pruć ;-( Niemoc jakaś czy co ???
Ale za to dziś kilka bransoletek machnęłam - żeby nie było , że tak zupełnie NIC nie robię ;-)
Oto i one - tym razem postawiłam na prostotę




Przyjemności na sobotni wieczór ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...