Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 12 lipca 2012

Dostawa koralików i...

wena mnie ogarnęła ;-) Powstało kilka koralikowych bransoletek - kolory już prezentowane wcześniej. Te jednak zrobiłam w tym tygodniu;






I jak Wam się podobają ?
Pozdrawiam ;-)
P.S. Jutro o 15.31 zaczynam URLOP !!!

6 komentarzy:

  1. Edytko bransoletki jak zwykle cudne:)) i życzę Ci miłego odpoczynku:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Kiedy Ty to robisz? Masz niezwykłe tempo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;-) Aniu - po prostu lubię to co robię.A jak mam wenę to lecę z robótkami jak szalona. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA! Jak ja bym chciała się tego nauczyć! :) Masz fach w ręku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...