Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 10 czerwca 2012

Miniony

tydzień przemknął jak błyskawica chociaż wena twórcza zupełnie mnie opuściła ;-( Coś tam niby zaczynałam ale zaraz jak spojrzałam to było....bleee. Tak więc ociupinkę uczyłam się na kolejny egzamin a jedynie w przerwach dokończyłam haftowanie bransolety z poprzedniego posta ( jeszcze bez zapięcia i podkładu)

Zaczęłam też kolejną
Poza tym jak same pewnie wiecie ostatnio modne są wszelakie bransoletki ze sznurka czy rzemienia. W gazecie Claudia np. prezentują o takie ( zobaczcie ceny !!! )

I jakoś tak mnie wczoraj wieczorkiem naszło - że zrobiłam makramki - co prawda nie posiadałam zbyt wielu sznureczków więc użyłam tylko tych kilka kolorków

Podobają mi się też bardzoooo np. takie które zrobiła Ewa. 
Muszę też pomyśleć o czymś podobnym dla siebie.
Witam nowych obserwatorów , dziękuję serdecznie za  odwiedziny i przemiłe komentarze.
Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam ;-)

6 komentarzy:

  1. fikuśne są te bransoletki:)) a ceny z gazety powalają... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki stworzyłaś!
    Grunt to mieć zdolne rączki i na takie ceny z gazetek można sobie tylko popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koralikowe bransolety są bardzo fajne, podobają mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach - dziewczyny lejecie miód na moją duszę.
    Dzięki serdeczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka-Edytko:-)
    Znowu masz piekne prace.Pierwsza bransoletka jest jak ze snu-sliczny pomysl,piekne kolory i sploty.
    nastepna-rozpoczeta-na pewno bedzie rownie pieky final,jak poczatek:-)
    Sznurkowe sa bardzo wdzieczne.Coraz wiecej Kobiet koralikujacych robi bransoletki i naszyjniki Kumihimo.To nielatwa 'sznureczkowa' sztuka a poza tym-ponoc ma lacznik ze specyficzna filozofia zycia-mysle,ze pozytywna,skoro daje takie efekty.Sliczne sploty-sloneczne,wesole kolorki.
    -Pozdrawiam Cie serdecznie-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te Twoje bransoletki. Ceny w gazecie o jacie o mało z krzesła nie spadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...