Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Raport z prac

Dzisiejsze popołudnie spędziłam na wykańczaniu bransoletek, które już wcześniej  wyszydełkowałam. Akurat tej czynności najbardziej nie lubię robić.Koraliki nawleka moja niezawodna mama - ileż przez to czasu mam zaoszczędzone ;-) Reszta należy do mnie.Użyłam oczywiście koralików TOHO 3mm.
















  Te koraliki powyżej  pięknie się mienią w świetle.Fotka nie oddaje prawdziwego uroku bransoletki.

Natomiast ten zestaw koralików to taka moja mała wariacja.....


I kolejna srebrna  ....

   
Ta ostatnia bransoletka w kolorze perłowym - jest na specjalne zamówienie mojej koleżanki Asi, z którą razem studiuję i jednocześnie serdecznie pozdrawiam ;-)


12 komentarzy:

  1. Witaj Edytko na blogerze tu się bardzo fajnie pisze. Ja jak wiesz też zaczynałam od onetu. Śliczne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tu bywać więc proszę usuń weryfikacje słowną. W tym poście napisałam jak to zrobić.

    http://evejank.blogspot.com/2011/01/poncho-i-noworoczna-prosba-uwolnijcie.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ! nawet nie wiedziałam, że mam włączoną weryfikację komentarzy.Dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam Cię Ewuniu serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta weryfikacja po prostu jest zawsze jak zakładasz bloga. Niestety samemu trzeba ją wyłączyć. Dzięki, że usunęłaś.

      Usuń
  4. Witaj ! Wpadłam dzisiaj z wizytą na Twojego bloga, pooglądałam i muszę Cię pochwalić.Bardzo podobają mi się Twoje prace!
    Na pewno nie raz i nie dwa znowu u Ciebie zagoszczę ! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;-)Zapraszam częściej i pozdrawiam !

      Usuń
  5. Piękne prace! Zapraszam do siebie na candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny ;) Pozdrawiam i nie omieszkam zaglądać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello:-)
    Dzieki za wizyte i za komentarzyk:-)
    Ladnie sobie tu dziergasz:-)
    Fajny blozek-piekne prace.
    Bede zagladac z przyjemnoscia.
    Pozdrawiam cieplutko z wiosnianej Szwecji-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  8. PS.Edytko-pls-umiesc Sobie jakies 'cos' w Twoim profilu,bo zamiast zdjecia ukazuje sie czarny trojkat z wykrzyknikiem i straszy:-))
    Pozdrawiam raz jeszcze-Halinka

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko piękne są te bransoletki :)) i widzę że też przeniosłaś się z blogiem:)) pozdrawiam słonecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...