Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

I za chwilkę po świętach...

Witam w ten słoneczny (przynajmniej w Bydgoszczy) wielkanocny poniedziałek. Spędzam święta tak jak lubię - w domowym zaciszu, spokojnie, wśród najbliższych mi osób.Wysypiam się, piję ulubioną kawkę, zajadam serniczek własnej roboty, trochę dziergam, czytam - czyli słodkie lenistwo ;-)
Dziś pokażę bransoletkę, którą zrobiłam już jakiś czas temu - z resztek koralików -
taką sobie wymyśliłam. Jest moja ;-)

W sobotę pózno w nocy skończyłam też czytać ostatnią z serii książek mojej ulubionej ostatnio autorki.
 Teraz muszę się wziąść za coś mniej przyjemnego:
 Egzamin dopiero w maju ale materiału do nauki sporo.
Życzę udanego tygodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...